rastlös idag!

Yep, idag när jag var och handlade lite mat så cyklade jag förbi jala också och köpte lite nagel grejjer för det äär så jääkla kuul! :) skulle kunna sitta och pilla på naglarna och fixa med dom flera dagar i sträck, synd att man bara har tio fingrar.

Nå idag har jag varit i skolan det var booring, det brukar inte vara sådär jävla tråkigt i skolan, usch jag orkade typ inte ens prata hahaa :) men nu slänger jag in lite bilder på mitt nybörjar försök här =D



ja det är i princip allt jag använde :) har inte köpt allt idag, köpte den
franska manikyren, nagelbands removern och myrraoljan som taru
snackade om idag, den luktaar så gott! älskar fan den där lukten, och
det gjorde tydligen en geting också, den jagade mig runt i hela lägenheten så
jag fick gömma mig på toa moaah! men dom är väl typ arga på hösten? ;p






haha gjorde på fossingarna också och så kom jag ju på hur denna bloggis
har fått sitt namn och det är faktiskt genom min lill tå :D
för den ser ut som nå jävla niffe, det är en liten intern grejj hehaahoo!


före :)


efter...


blev ju helt okej =D



och sist men inte minst min favvo parre genom tiderna! :)



see yaa bitches