woop woop

Här sitter jag med min nya top och chillar! har beställt kläder nyss :) väntar på Erre så ska vi dra till ica och köpa nå gött. Har inte så mkt att säga förutom att jag sitter här och kollar på paris resor igen. wöhöö, är också jävligt sugenv på att dra till åre fifaaan. måste kolla med pirre sen :) och åka nångång när han är ledig en hel vecka också eller asså varannan vecka jaja men skit fucking samma mmmm...
är skit taggad på att kirra mina naglar och typ sånt där. typ egen tid, har ju det hela veckorna långa när pirre åker iväg varannan vecka :D det är fan skit king och typ ba fixa sig och sminka fixa håret, hålla på med nagla och typ shoppa LIIFE iis göööööd.







beställde den där eftersom jag inte orkar gå till ginatricot,
muahaa skojja nej men beställde lite saker också som dom inte har
i troneå...plus att dom fan inte tar emot kronor fucking skit!

sen lite underkläder och smått och gott även ett par skor från nelly  PÖSS