hell0

här mår vi bra! jag hatar söndagar det betyder att det är måndag snart, fan vad deprimerande men ändå är det ganska skönt att man vet att det blir en ny helg! =DDD YEEE, undra vad fan man ska hitta på till nästa helg?

Jaaa för övrigt så sitter jag hemma hos bög trion jenna taru och linda, mysigt som attan men är typ sugen ´på att dra låångt härifrån, långt härifråååån!!!

Jag vill till paris..... vill jobba som fan så jag har råd att göra alla saker jag vill göra och det är inte den kortaste listan i staden vill jag lova...

MUUUMS åt fan lei mat nyssss, gott gott!! men nu mår jag dåligt hehe

har igentligen inte så mkt att säga men har så tråkigt så vill bara sitta och skrivaaaaa....undra om man skulle dra en cruis runt stan sen kl är ju trots allt bara sjuuu....


jag ska åka till yttre rymden, värma gorbys i micron och dricka en öl! det skulle fan vara livet. HEJDÅ
 
xoxo ghostship girl



playan :)


totoroooo <3




slängde in lite gamla bilder dododoooo! saknar den gamla GODA tiden!!! :) <3