tjolahopp!1!!!

Hej, skrev ett inlägg nyss och det bara försvann... skit skit skit också.. nå jag ville bara säga att jag är så jävls glad över att sommaren snart är här :) och studenten och balen... beställde en clutch väska idag, svin snygg, och en klänning till studenten..
har köprt lite nytt smink också.
en jävligt bra foundation fårn make up store som blir helt sick perfekt med cover all mix, man ser helt perfekt ut i ansiktet fifarao!

köpte en transculent puder också men vet inte riktigt om jag blev så nöjd med den. vad vare mer en mascara från lancome THA BEST!
sen ett läppstift och läppenna och lite annat :D minns inte allt. försökte ladda upp bilder nyss men inte fan gick det så vi skiter idddeoot! JAO

Idag var jag på rajalla med malou malou och kollade på grejjer och vi hittade =D hihi fnisuuu.
sen åkte hon hem och jag for med pirre till seskis en snabbis sen så har jag väl inte gjort så mkt mer...

typ städat den där jävla toan i varenda jävla vrå så nu är den fräsch som faan! ;D

Nåniin ciao bellas! :)