Hello!

sitter hemma och kollar ut på vädret och har lite småångest över att jag sitter inne framför datorn.

Nå igår var vi och firade tina som fyllde 20:) det var skojjigt vi drog på sport baren sen och jag hade fan den där hääärliga jävla vårkänslan, fan vad underbart!


jag har haft en liten spekulation kring dessa 20 åringar... fan vilken stooor skildnad det är på dom... man borde ha flyttat hemifrån och allt sånt men vissa har det ju lite svårare än andra pga olika anledningar. men det är fan illa om man inte bryr sig och bara förväntar sig att morsan fixar allt...fyfan. det kanske låter elakt men jag ville bara påpeka skildnaden och hur stor den kan vara på olika människor i samma ålder. men alla gör på sitt sätt.
Men jag är nöjd över mina 20+:are och tycker lite synd om dom andra :) grattis Tina  PUSS!