LOOK BACK!

Hello!

Tänk om man skulle skriva blogg på engelska? wöö skulle aldrig orka.
men ja igentligen har jag inget speciellt att säga mer än att jag vill fara och simma men det är ingen simning och så vill jag att pirre ska komma hem. Det känns tråkigt att gå och sova ensam, sängen känns så jävla stor. och ja, men det är skönt att ha tid för sig själv också...För då kan man ju göra allt vad man känner för. typ städa, fixa med naglar, rensa i garderoben, kolla på skor på nätet och bara drömma sig bort. Fuck i wish i was rich! jag vill ha massa stålar och kunna köpa bara allt vadfan jag vill ha.

Tänk om "det plötsligt händer" och jag skulle vinna en massa på lotto! fyfan säger jag bara, dom som vinner på lotto kan skratta sig lyckliga. Jag har faktiskt vunnit 10 000 på lotto när jag var sju, men alla dom pengarna har cirkulerat runt på en massa hästar fram och tillbaka. Men tio tusen är ändå inte mkt pengar, eller ja pengar är det ju men det beror ju på vad man vill göra
med pengarna och ja därför känner jag att jag vill ha ett jävla drös med pengar! FYFAN men vem vill inte det förutom ett par gubbar som knackade på hos pirre i somras,
och så bad dom mig öppna så stod dom där med sina jävla papper om gud och sa att man inte behöver pengar så länge man har gud, men hur i helvete klarar man sig då??? IDIOTS, hur fan har dom haft råd att köpa kläder och vars fan bor dom i nått jävla slott som gud har gett dom eller,.....hmmmmmmmmm jafyfan dessa pengar.