it was only just a dream

Hello everybody!

sitter hemma hos mig eller oss :D wöö jag är fan sambos med någon! det låter helt jävla sjukt, ja iallafall så sitter jag här med erre och alice dom ligger på golvet och chillar i vardagsrummet. funderar på om man skulle måla naglarna fort och sen dra till Ica en svängish och köpa något gött för det är fredagsmyyyys!

Igår var jag och pirre på rajalla och kan köpte en liten del av min försenade present...


Den här rougen fick jag av honom från make up store.
Färgen heter seashell och fan vad jag älskar den... man behöver bara en liten
dutt så är det perfektoo! jag diggar make up stores ögonskuggor också skit mycket
dom har så bra pigment  :) och så älskar jag deras cover all mix ye baby!
och så fick jag raklödder också eller ja det var jag som valde den :D hehe
schysst om man skulle få raklödder i föddepresent! (y)

Yepsi, idag hade vi religion prov i skolan! jag tror fan att det gick bra! ÄNTLIGEN
och nästa vecka har vi fyra prov och det känns jävligt härligt.

HEJDÅ!





p.s såhär vill jag att det ska se ut när man kollar ut genom fönstret och ingen
freakin' snöstorm! LESS! det här är hemma hos mi sistah förr förra sommaren tror jag