MAALINKI TÄÄLLÄ HEI. VA ÄTER DU DÄR?

emmy säger: "hon kanske är naken, ja vågar inte"


sitter här på vepes rum. det är bara jag och EMMY just nu här. vi sitter och lyssnar på hallelujah
o studerar konst. beundrar konsten o dess historia. vi ska söka på låtar som heter rage för vi är
helt rage bakom skärmen.... nu.. ett..två..tre...spleen-rage. blev det idag. waowauooo. wäuu.
mmmm vepo vill ha fraku. helt jävla fatso. vepelitoo, emylitoo och malolitoo. the great trio of the
golden compass. vi cirkulerar runt stan som snutar och kollar på alla människor som om dom våre
vilda djur!!!!!! monster... animals.. fucking bastards out there... those horses. they're all going down
tonight!!!!!!!!!!!!!!!! helt rage. De/vision-rage. HAHAHAHAHA lyssna rage - a hardstyle song med
technoboy, de är dunksdunksdunks....like umppistyle... roses don't come in green:) hihihi.


hihihihi. hihihihihihi. hihihihih mihihihihi. puss. mihihihihihihi. you orpons. de är som you orphans.
nästan. huj, me era påsar på huvudena. the orphanaaageeeeeeee. rageeeeee. LÄS MED FINKS-
SVENSK DIALEKT...MUMIN/LASERTURK.........KOM ON. HÄR HAR VI SLAGSMÅLSKLUBBEEEN MED
HITEN SPONSORED BY DESTINYYYYYYYYY bababababbaBAMBANG POFFF PANG..... PIIIIIIIU.

livet är slut vill inte leva såhär du  var mitt allt du var hela min värld. blokk 44 e här, fonky fresh
e hääär anton o affe e häääär o alla svenska coola artister har samltats på en och samma plats...
en och samma blogg. läs som en niggah. en svensk sådan. t0rk. idag såg jag kineser när jag var
ensam på toa. blev fan rädd. dom stog bara o sminka sig, tur de. vem vet om dom är blodtörstiga
som i mina niiiiiiiiiiighrtmares........................................

shit BASSO ÄN PÄÄLLÄ...... hulluuun dyyynkiiiiiiiiiiiiiiiii. annica ja erkki on ihan vitun insane tuol
alhaalla olkkarissa ku ne kuule tään vitun biisin ja tämän grejtin basson! HUH HUH, hiki vain valuu.
mul mene iha vitun hyvin täs ku mä istun emmyn kans. panettaa eikö se liikkuuu.. hirveesti se
vaan liikkuu ou jeee.... HEI. OMG räcker det inte nu?

alla har alltid nått på hjärtat.

spliffen o siiiiilen...... bajsmarodören emmy ä hääääär. emmy säger: ja tror jag dör, die die die....
gagagaahaha omh fir. die!!!!!!!!!!!!!!!! OMG DIE!