you stole the sun, I stole it back!

Goddag allihopa! sitter hemma och tar det lungt bara pratar med marie i telefon fast nu la hon på! trevligt information. Idag har jag bara varit i skolan och det känndes jobbigt och ba ooooofffff! nå tur att solen har börjat skina lite på morgonen, det är så härligt med sol! vem har sagt att januari är den mörkaste månaden? ;o januari är en pra månad, för jag fyller år och det är bara nio dagar kvar serru!


Den 21:a ska vi åka till levi och se vad man kan hitta på för kul! hoppas det blir bra, sen blir det fest i sunkhålet happsi. Nå tur att man slipper vara här när man fyller år. Hehee man vill väl ha lite bra minnen. Ja sen får vi se hur det är att vara arton, ska bli kul! Och jag ser framemot att ta körkort, ska ha det så fort som möjligt, och en fin bil ska jag försöka hitta också! yes sir.


Ihelg har Jemppa & Alva varit här hemma, det var kul eller det är alltid lika kul när dom kommer. Det blir lite mer liv här i huset, och det är ju oftast bara jag och mammsEn som är hemma. WÄÄÄ det är så tråkigt att sitta hemma och glo med henne. Yeee, men nu ska jag börja snoka här på internet på någon foto sida, ska fota nå kul och kan inte använda min kamera så bra ännu!


peace & tjilivippen.