sponsored by destiny

Tjao, sitter hemma och chillar just nu =) igår var det fest, var med erri hemma hos henne först så kom satu förbi så drog vi vidare på 18års kalaz.. yee, jag har haft värsta oturen, i fredags smällde jonna en skumpa kork mitt i planeten på mig och igår var jag med om att några drog i varandras händer och när den andre släppte så fick jag en smäll på käften så ja börja böda näsblod och nu har jag svin ont i läppen... hahaaa! jaja idag får jag se vad som händer, är inte sugen på att sitta inne så jag kanske drar ut och promenerar eller något i den stilen. hade jag dragit när det var ljusare hade jag kunnat ta med kameran men nu går det ej längre tyvärr!

Haha jag kollade just ut genom fönstret och tänkte säga att det börjar skymma lite och snart är det alldeles mörkt, och så tyckte jag att jag såg att det regnade och blev skit GLAD! gick tillochmed ut och kolla men det var bara snöööö :/ faaaan för mig skulle det få regna i flera veckor framöver, vem fan orkar med snö nåmer. inte jag iallafall nu vill jag ha sommar och soool!