igår/idag

jo igår var det ju måndag och helgen har vi tillbringat i levi och firat emmy arton! yes.

Igår var jag på bio med marran, alle jonas och snorkkel, vi kollade avatar och den filmen var den bästa jag sett!
ja och idag har jag varit i skolan ett tag och nu sitter jag hos syrran i luleå och väntar på hockey kompisarna :) vi ska dra och kolla när luleå spelar, vare mot brynäs kanske? jaja nå vi ska iallafall dit. Ja som sagt sitter jag hos jenny och vaknat alva för hon skulle hämta simon från nånstans :D jo vi käkade kukkelkukkling nyss, med nån god sås och sen var det avacado och paprika i det och så ris, fast jag tycker inte så mycket om kyckling det är något som har gjort att jag blir små äcklad när jag äter det.....

jaa, vad mer sker? inget så vitt ja vet serrni!  hoppas ni har det bra hejdå! ♥