the ugly thruth

hej mina kära vänner.

just nu sitter jag hemma på min säng och myser med en filt, tända ljus och ett glas mjölk.
jag har varit i skolan, det var tråkigt men det finns bright times där med :) hihiii.

När jag kom hem eller hem och hem jag drog till älgers dirr efter skolan och chillade med lite baguetter. Vi kollade gossip girl och muuste...

Sen gick jag hem, ryöstin och drog till mallan och hämtade henne och nÅra. sen cyklade vi till k0ben och kollade hockey... jag har inte kollat hockey på svin länge. Inte ens på tv. nå well well.
 
Jag kom på en sak när jag satt här i min ensamhet. och det jag kom på var att jag inte har varit själv på skit länge, jag har alltid varit ute någonstans på vift och sen kommit hem och typ däckat på engång, så nu har jag suttit här och köpplat av som satan och kom på en massa saker som jag aldrig brukar hinna tänka på när jag umgås med folk.. hoho, jag har tänkt på saker som skulle få plats på typ 7000 A4 blad. med andra ord, allt mellan himmel och jord. fyfan, man får typ humörsvägningar när man sitter och tänker på en massa saker, så jag kom på att jag ska sitta och tänka igenom en massa saker max 1 gång per månad, annars kommer jag ju dö.
jag kommer börja gråta, skratta, skrika och bli sur. '

och påtal om det (sur), jag har tappat mitt sista turkiska cigarett paket i skolan och det är nån jävla mögelklump som har norpat den på ungefär två minutes tid. jeevlar.

och joo, jag har set drömmarnas man fifan. cya suun!