buenos dias

hey ho, nu ligger jag här med den här paska laptopen och filosofierar och läser spanska och bloggar samtidigt, wöu jag är så bra!

yee, Hablo un poco españä :)

idag är det en väldigt blåsig dag och jag har haft sóvmorgon och det var skönt som fan. hehee, det känns konstigt att vara ensam såhär sent på dygnet, jag diggar sällskap =D det är kul. Och jag är riktigt jävla sugen på en egen lägenhet för jag har inge lust kvar att bo här nåmer, tänk att få bo där och mysa och dricka lite öl då&då utan att någon ska klaga eller sånnakrejjer, göra exakt vad man vill för mat och stiga upp hur sent man vill, och ingen blir sur om man råkar förzoova sig till skolan...  that's my dream.


well well, idag är det onsdag och jag har bara chillat :) snart är det helg och fyfan vad jag längtar.
det är helt jävla insane. och joo jag vill utomlands igen, det var såå jäävla chill ska jag säga er. take me there.


Adios, si hasta viego dudes!