vad ska jag äta till frukost?

HEJ! - dagens fråga är: vafan ska ja eeta till frullzor? det finns så många alternativ så jag vette fan vad jag ska käka... jag känner att hungern börjar morra där inne i lille magen! HAHA! det var nog årets helvette flickoR! Nåååå det blir säkert flingor och epplen och mackoor och juuuice fasn vad gött!

Ja justjs jag läste pecis i tidningen att det är nå jävla skrotig tjejkväll i kalix gallerian här snart och man får åka buss till kalix men man måste vara först till kvarn eller nå skit om man vill vara säker på å komma hem därifrån och obs det stog med typ världens minsta text! jag har ba lust och spöa alla när jag seeer såånt! och jooo nu äre versta media talk eller haha igentligen inte men jag älskar stadiums reklaaaaam den är så sköön den där dididididiii! diggar


nååå idag ska jag iaf träffa p,a,m,s,m och mig själv på barnenshus kl tre kom dit om ni vill se oss ;) sen vet jag inte vad jag ska göra! kanske så myser jag med marie? vem vet vars världen tar en hiuhiu pyss hej!


totoro<3