RALPH LAUREN

Gomorrn! jo fifan ralph är här med mig han står på mitt bord, han är rosa och luktar gott, han är bra mot torr hud och han är köpt i liverpool :) min pappa kom hem med honom och tre andra ralph kompisar för nått tag sen minns inte när =D hihii vare typ förra året, eller aapp det kanske var från en båt men det står liverpool på hans EAN-kod. nå niiiiin shit the same han luktar gott!

Idag äre faaan gratis A-LAGs match, vilket tid och vilka mööööter doom? någon som veet?

Jo förresten idag steg jag upp 05:27! hahaa fan vad jag blev skraj ni vet det är inte ett bra tecken att stiga upp vid varken 3 eller 5 slaget verkar det som. men den här gången klarade jag mig från onda fasansfulla förbannelser. hihiiiiiii, nå nu ska jag tyyp gå och äta eller något annat! pusshej

heeej marieee, hon renbäddar säkert just nu om ni ville veta! hon är duktig idag! MUHHAAHAA!