Mina damer & Herrar!

Låt mig presentera EMMY FÄLT!

jag är i skolan, har svin tråkigt...facebook hade fan inget kul att erbjuda, nono... Iförrgår kom jag hem från ljuserschdal, booring, fast man kan ju alltid åka tillbaka nångång. Nå iallafall så kom marie till mig igår så kollade vi körslaget, marie älskar ju det programmet nått enormt. så vi missade nästan hockeyn pågrund av det, nå på hockeyn så var det väl trevligt, asplöven vann, det blev förlägning hörde jag också, missade den för jag gick lite tidigare för jag skulle hälsa på viktor. satt där och chillade lite tills jag upptäckte att klockan blev mycket så jag drog till mats med klöset! hemma hos henne kollade vi lite på msn HAHA och sen så chillade vi ringde lite samtal som var väldigt viktiga! HEHEHEHE


men nu ska jag dra jag är så sluuuuuut