Love forever love is free, let's turn forever you and me

ååååå!!! jag är hemma, det har varit en brao dag... vaknade käkade frulle cyklade förbi jepps0n mötte marran, vi drog på hockey det var bra jag var röd osv... på kvällen myste vi jag modellen P, s, margot mallzo och malte =) vi sjöng och drack nånting! sen cyklade vi till shell...mallan besjöng gatorna och hennes röst hördes över hela stan =) beautiful. jag och marie hyrde film, den vaar skiiit bra men fan hann bara se nästan till slutet, kunde tyo inte slita mig för min mamma stog och väntade på meeey! the last house on the left! t0ppen...

hohoooo jag vill att tiden ska gå fort...orkar vara fast heere vettni! jag vill se vad som kommer hända om några månader! är sååå jäääävla nyfiken.. ojoj. fan vad mycket äckliga punkter det blir överallt, men waddafakk? skolan är skön, jag har höstlov... nu är det fan höst! fan jag får ångest. jag älskar sommaren och den här sommaren var garanterat bezzt! ååååå ni vet inte hur mycket jag vill ha tillbaka den här sommaren och göra om allt och rätta till lite fel som blev lite fel hihi hopps! pusshej

älska mig <3