long as i can see the light

Put a candle in the window, 
'Cause I feel I've got to move.
Though I'm going, going,
I'll be coming home soon,
'Long as I can see the light.

Pack my bag and let's get moving,
'Cause I'm bound to drift a while.
When I'm gone, gone,
You don't have to worry long,
'Long as I can see the light.



Hejpraralla! det är fet feeling hemma hos mig nu! är ensam här hihiii.. har tänt ljus och dom luktar
gott. jag älskar fan söndagar ibland dom är så muusiga.

Idag har jag och marie cyklat i diket! fan vad grejjt, marre är så duktig på att cykla :) sen har vi varit på kuben och åkt skrillz med Malte och pappsen! efter det cyklade jag malte mannen och marie till ICA och söpte karkki och sånna krejjer sen cyklade vi till marre och kollade filmi och nu är jag häääär... heheeeeee! det snöar också mina kompisar. YEAh snart är det halloween.

wööu ihelg har det varit kul också och hemskt som fan på samma gång... har haft en hemsk jävla fredag/lördag natt FYFAAAAAAAAAN! äckligt. sen har jag varit i luleå på allus mega festit och sen har jag chillat för det mesta... he heeeeeejsveeejs vi syynes!






malte militär åkte skrilllllzzz med skills!


ja e best


knull pusen!


DET GICK SUVERÄÄNT!


mooses var glad när vi skulle säga hejdå! :D