beautiful!

Ja det är vad man kan kalla detta! hoho, idag har jag ätit tacos, brownies öö chips och druckit cola! fan vad mysigt... vi var hemma hos påven och chillade med malte, mats, tuija och pette p sen senare kom pappsen också. Vi kollade två filmer hehe, en typ "rysare" eller var det en thriller skit samma den var iaf skit bra, sen hade vi en romantisk komedi den söööööög fyfan.

Idag föll den första snön i Haparanda, fyfan vad mysigt jag alle och marie stog där på gatan och skådade den där jävla snön, men den är ändå rätt mysig på nått sätt! men jag älskar när det kommer såna där STORA feta flingor som faller sakta, sakta... det är mysigt :) vintern är ju rätt mysig ändå. man ligger bara under täcket och chillar.. men jag saknar SOMMAREN som faaan! snälla, fan den här sommaren har varit så jävla BÄST ändåå! åå guuud jag tackar dig.... jag är sugen på att köra vatten skoter också.. undra om det är kallt och köra nu? heeeheee. PUSS på eeer


HAHAH MONGOELSA OCH MALTE MILITÄR! lk.... hehe


nån kung jag träffade!


snart är mökkersch klar!










mats och elsa



hejdååå fan vad många bilder det blev!