when i get older, i will be stronger (:

Oooooooooh! lalaaa, jag kom just hem, har varit i skolan sen var jag hos marie en sväng med jonna :) sen drog jag till fammzzo och drack mjöl och kollade på gamla foton! och idag har jag vaccinerat mig mot possuflunssa! (y) yes sir, nu är det endast tre dagar kvar enligt maries beräkningar :) men med mina är det 4 dagar kvar. hoho idag höll jag på att dö i skolan också HAHAHA ;)

yes sir, ikväll äre mässa på skolan och jag ska dit för jag har inget annat vettigt för mig...
och vad mer ska jag berätta. japps snart äre jul, inte för att jg längtar nå speciellt mycke eller sååååu men jag vill ha en KAMERA! så tåmten ge mig en kamera.
snart är det nyår och det betyder att jag snart är arton ååår -.- rooligt.


HEJDÅ :)  




ballerina skor på kuben :) det är grejjer det...