gymm1

hohooo, jag sitter i fiket och surfar med linas dat0r! jag har fan varit på gymmet i morse kl sex.....whooooo vem är bäst? emmy såklart. idag vet jag inte vad jag ska göra typ chilla... lina är nervös över söndag hon ska till kommunhuset. hon bli lucia :) hehe ni rösta om ni vill.

Idag så kommer skolan vara tråkig, marie har nationella prov och jag har tråkiga lektioner och det är ganska god mat det är bra iallafall. Yes sir. Förresten så var jag på naturkunskapen nyss, det var skit c00ult vi labbadeH!

Igår var jag på bandyn dom vann med 6-4 :) sen har jag ätit banan och fil med kanel och sovit.
yes, och dh var igår också.Hohooo jenny har fin lugg säger satu sådär mitt i allt.

Läkerol makes people poop! det är grejjt. yes, jag har inget mer att säga förutom att du är en idiot din jävla hora

PUSSheeeeyy!


no name no shame

Lina hälsar läs min blogg: Liinukka.blogg.se