summertime.

Hallå hallå, nu sitter jag här i pajala och njuter av solen och lyssnar på musik =) nu kommer satu här med en cola i handen och hon har varit på logen. Jaaa mina kära vänner imorgon åker vi hem, fyfaan vad skönt säger jag bara ;p
ja och vi jobbade 14 timmar igår och gissa om jag är slut? jag har enligt satu legat och snarkat, bokstavligen talat snarkat på soffan, haha jag måste ha varit helt sten förfan.. jag har aldrig hört att någon har sagt att jag snarkat.
Nå det är ju vackert, nu kommer jag verkligen våga sova i sällskap =)

Nå jaa som jag sa så ska vi hem imorgon och ja jag ska hämta ut ett paket med kläder och sen ska jag hem och chilla sen får vi se vad som händer. Syrran och Simon ska komma hem till haaappsi med bejbisen och fyfan vad gulligt, hag vill bara se den eftersom jag inte hann se den när jag var tvungen att åka hit to the woods och jobba.

Satus cola smakar bra, gratis är gott inte sant? :D Jaa och här nedan för oss rinner torneälven, faan vad mysigt allt ska vara :P allt har varit mysigt här förutom satus voi vittujen kevät och våran långa natt med en massa norskar som ville spiise här :D vad fan betyder det? haha och pengeplåt är plånbok fick jag lära mig :D king och satu har fått snacka tyska! hahah, fast sen så pratade hon engelska istället. HAHAH och när han drog gav han satu en släng kyss.
Nå, kan man hitta män i pajala? jag tror fan inte på det nåmer, inte för att jag vill ha nån härifrån men vafan satu verkar ju lyckas iallafall ;)

Fan vad solen lyser :D och nina säger att vi ska inte våga vara olyckliga när det väl är varmt :D nå nu snackar jag bara en massa crap á la snasu så hejdåå :D