mc jollan!

hej! gud vad mysigt allt känns just nu, å herregud. ja nu har jag sommarlov och sommarlovet började ju faktiskt ganska bra, jag minns inte hur mitt förra började så jag kan ju säga att det här var toppen till en del iallafall.
Just nu sitter jag hos mc martta och mc jollan och dricker oboy och in väntar tinttus. Jaa nu är träden gröna och det luktar sommar ute och allt känns ju bara king, faan vad jag älskar sommaren, det är verkligen den bästa års tiden.

Nå snart är det midsommarafton och jag har inga sådär riktigt fasta beslut på vad jag ska göra och vars jag ska befinna mig. Jag hoppas bara på att det ska vara fint väder! Martina har vinnarskalle, bara så ni vet! :D haha nå vi sitter här och lyssnar på radio och chillar som fan.

Snart börjar jag jobba också so here i come pajala, åhfyfan vad jobbigt det kommer bli :P nå så är det här i livet¨
Nå nu ska jag dricka coffee och snacka skit med märtti hade b!