hotel california

Nå ja det här är ju inte precis som det, alltså jobbet.. jag kan ju tsekka ut när jag vill och komma ut härirån när jag vill också! Nå Satu och jag har städat och tvättat idag och just nu ligger hon och slappar i soffan och snackar med Anton, nå det kan ju vara lite skönt att ha lite tid för sig själv ibland nog för att jag kan se henne härifrån men ja några meters avstånd =)

Ikväll kommer Emilia, Hanna, Martta ( martta the kiing ) och C.K hit hur jävla nice som helst då går tiden lite fortare vettja.
Och vi har planerat på att vi ska åka hem 07:50 på lördag och på lördag ska jag kröka som ett svin, jag skiter i om jag fast så är ensam jag ska ha bärs! Nåniin vad ska man säga, ja jag vill ju hem fan vad skönt.. Men det är skönt att vara ifrån haaparanta ett tag också finns ju inte såå mycket vettigt där igentligen, fast ändå har jag nästan allt där. Kolla jag är ju skitso ja herregud.

Vädret växlar här, det var lite mulet på morgonen när vi drog och käkade frulle, när ví kom ut var det ztekers och nån timme efter det så var det åska och regn, nyss var det sol och regn.. have you ever seen the rain? coming down a sunny day? huuuh? ja och nu kikar solen fram lite mellan alla moln.
Ja och jag kom ju på värsta grejjen, jag har beställt en massa roliga saker :) jag har beställt skooor, en klänning och solbrillor! haha, men fan börjar man kolla lit kläder på internet så blir man ju fan tvungen att klicka hem ngt skojj, säg mig varför är det så? Men fan vad nice om jag skulle vinna lite på lotto, åå herreguud även om pengar inte är allt så känns det jävligt ballt, det är glassiigt! okej ja men fan jag skulle ha så mycket kläder och så mycket öl och woho jag skulle ha en massa kuliga saker =) ja tänk och vara rik som ett jävla troll. Och jo jag tänker på pengar väldigt ofta nuförtiden.. vafan jag sitter här och jobbar och det känns som att jag inte kommer få nånting alls, faaaaaan guuuuuud om du finns ge mig pengar.

Nå annars då? Joo livet rullar på, jag känner mig ganska glad men samtidigt lite confused =D heheee....
Nå sånt får man ju fan tåla. Och jag måste ju bara säga att tornedalen är ju så jävla fint på sommaren, igår gick jag och satu och promenrade lite på kvällen, vi gick på en lång grusväg och det var sådär muusigt, det var en såhär sluttning ner till vattnet och en bit ovanför vattnet så gick vi där på våran stig och myste, solen lyste så mysigt på kvällen och det var knott och blommor och fyfaan vad myysigt. Nu skumar jag som fan jag måste sluta så jag ids läsa det här nångång i framtiden utan att skämmas! :D



sådär mysigt kan livet kännas ibland =) plus lite mysigare.
over and out dudes.