fan vad emmy..

nå ja det är ju typiskt mig att sätta mig i såna här situationer, jag lyckas ju fan med allt! nå jag ska inte klaga.. Efter regn kommer solsken och efter solsken blir det fet storm.

Nå imorgon ska jag åka till Pajala och jobba, jobbar en vecka sen ska jag komma hem och börja om på nytt vettni! jag känner fan att jag inte vill, men jag är illa tvungen. Be till gud att datorn är där, för vad fan ska jag ta mig till om inte internet finns? Nå tur är så har jag med mig min Satu, faan tack tack tack!! Nå den här helgen/veckan har varit king som fan. Förra helgen var lite för vild så jag chillade en aning ihelg, fast det var midsommar och allt =)

Och idag har jag bara gjort det som jag planerat och sen har jag bara suttit här hemma och funderar över lite saker. Och nyss blev jag sugen på att se några avsnitt av satc :) tur att det finns. Ja och nu sitter jag här med hjärnan full av tankar och en massa shit men jag vet inte vad jag ska säga så so long!