tråkigt.

hej mah faans! tänkte bara berätta att jag har tråkigt och tänkte skriva några rader här, mitt i natten =) nu för några timmar sen borde min lön ha kommit och det känns bra, och det känns ännu bättre att vetta att martta kommer hem snart! king.
Nå imorgon ska jag sej sööpa kläder mkt kul, såå om någon känner sig sugen på att följa med så give me a call! jag brukar säga don't call me, i call you, men nu är det en annan sak.

och jag börjar bli less på min telefon. Jo när jag är upptagen eller har en massa att göra osv, då ringer den hela jävla tiden och folk vill hitta på en massa kul och jag känner att jag inte hinner vara på alla ställen samtidigt.. MEEN när jag har svintråkigt och inte har ett piss å göra.. NÄÄÄÄÄ vittu då ringer den faan inte. Så fuck den.

sååå vafan ska jag göra hela natten? dumt å vända på dygnet sådär, när man fixat till den någolunda.

pyss, dom små männen kommer och hämtar mig snart!