koff & euroshopper

god kväll fans. Livet är coolish, sitter och chillar med jonna och viktor, dricker lite bira. Spelat mario hela morgonen, skumat i duschen heheee, cruisat i stan, sen koppalde vi fast nikki cox i kopplet och gick en runda i ljuva skärhovet.
Vad vi ska göra ikväll, jo det är den stora frågan. Spela fotboll låter jobbigt men ändå är jag lite småsugen. Puss påre.

Igår var chill som fané, voi jumalauta jag har rånat och bestulit kåken, varit på bra humör och dansat i vattenpölar. Gått runt med mina blöta dojjor och varit på ganska bra humör, vilket jag nämnde nyss men whatevah? voi jeeeus. Imorgon ska jag ta det lungt, försöka att inte svika mina planer som dagens, vi skulle till frevisören men ack nej, vi sov så länge, men det var ju på grund av allt dansande och alla lögner! muhahaahaaaaa. Jo imorgon ska jag cruisa ooooooooMEGA! om det nu blir av, annars sitter jag väl där med bärsen igen? men är det inte det sommaren är till för? häh?

Snart är tha summer slut, känns inte bra, jag harar vintern och alla dess sjukdomar. Jag föredrar sommar och sol, myggbett och öl.  PUSS PÅ SOMMAREN

O&O! pysss