I am flying, passing high clouds, to be with you, to be free.

hej gött folk, jaa nu sitter jag i Pajala igen och funderar lite. Har sovit ganska mycket idag så det känns skönt, för dagen går så fort då och då slipper jag vara här så mycket eller det känns som att man inte är här lika mycket när dagarna går fort.
För om man är vaken och det inte finns något att göra här då gååår det såå jääkla sakta.. fyfan vad jag hatar att vara hääär. kan nån helt jävla seriöst komma och röva bort mig härifrån? =)

Nåå ja jag har sovit idag och varit på mega äventyr på natten, ojojoj hemliga äventyr med marre =D haha.
Nåå sen har vi sovit och städat och käkat. Sen har vi varit till byn och hyrt film fast vi har fortfarande inte orkar se den för vi har bastat och jag vet inte vad marran gör just nu :D och jag orkar inte gå i den där långa korridoren till vårat rum :D haha

Nåå ja, har ni tänkt på en sak? det har iallafall jag.
ja hejdå fan jag skuuuuuumar usch!