Emmy the great!

Hej, wohoo vad jag kände mig sugen på att skriva lite blöggersh... blev så pass seriös så jag till och med tog av mig min nya alberto fioro ( klockan ) som jag köpte här för någon dag sen. Han är fin min klocka, jag gillar honom. Och jag låg i min säng för en stund sedan och tänkte på om det verkligen var Torsdag idag, och jo det är ju fan det. Och ihelg tänkter jag inte vara utan det där lilla exktra ;) heheheee så jag låg och smed en plan och jag var helt inställd på att jag var tvungen på att vänta på " det lilla exktra" i flera dagar ännu, men jag kom ju på att det är fredag imorgon och då får man oftast det där " lilla extra " :) och jag blev så glad så jag låg i min säng och smilade för mig själv.

Nå vafan och jag tycker om oväntade sms från folk, sådär huxflux mess dom är ju fan bäst!
Och jag har vänt på dygnet igen, faan vad jag är dålig men sååå gåår det tydligen när man får sitt lilla extra då får man vell fan vara vaken, bara för att man ska få det? va är det för nå jävla skit. Nå ja iallafall när jag vaknade sent idag så tog ´jag en jäävligt lång och skön dusch och sen cyklade jag till rypäle och drack kaffe och väntade på parton, dolly parton. Mmmm och ni vet ju fan inte hur hon såg ut när hon kom, väldigt söt. Nåväl så chillade vi där ett tag och snackade lite gojja sen for jag hem och har glidit här hemma typ hela kvällen.

Yepp, den här sommaren har ju varit cool, lite annorlunda jämnfört med den förra och dom som har varit. Heheheeee jag har varit bad, baaad. jag har kaosat och skuumat typ hela tiden. men vådåråå? puss på det. Och någon jag saknar lite är ju miss satu kexinen. Where thaaa hell are u? nämen vafan vi har typ umgåts en vecka sammanlagt satuu? fattaru. men du är ändå lika bra för det och du är alltid bäst ditt lilla svin.

Nå kommande helg eller nu är det helg redan kl är över tolv säger alberto fioro. Ja så det betyder ju fest, jag ska festa hela hääälget. fan vad kul, hihi någon som är sugen? ring mig jag är på. och jag hjälper dig att fixa det där lilla extra, men inte om du är lagd åt det andra hållet det är jag inte så bra på. så pyss nu ska jag ut och smida min briljanta plan!

DEN HÄR HELGEN SKA BLI SOM EN B R I L I J A N T D I A M A N T! o&o dudes.