aaahmaaan!

Tjeena tjeena. Nå fyfan vad länge sen jag skrev här :D men fan jag behöver inte ursäkta mig, föör jag har varit ledig heela förra veckan så jag har inte ens orkar bry mig om att typ sitta vid datorn, nej jag har druckit bärs och njutit av livet =D kört lite vattenskoter, skuuumat med skuuumiga männiksor and so on :P och nu är jag tillbaka in the ass hole Pajala. Nå vafan ska man säga? pajala... det är dåligt väder och jag vill till haparanda igen. Nå i fredags var det pajala marknad eller ja det har varit det hela helgen men ja jag drack iallafall lite beers på fredag och så åkte jag till happis mitt i natten? haha vafan var det också för nån jävla idé. Nå på morgonen åkte jag tillbaka hit igen.


Njaa vad fan hare schysst allihooopa vi hööörz!

/ EMMY THE BEZT WOMAN IN THE WÖÖRLD!