underbar dag!

sant som fan, hoppas att kvällen här hemma också slutar bra.
Idag har jag varit i skolan, skolat där lite osv. Sen for jag hem kring två kanske, käkade sen letade jag fram alla mina talvi kläder för att vi skulle till hankku och grilla+chilla, nå sen for jag till stan där lite före tre mötte erre vid skolan sen gick vi hem till henne hon foodade sen for vi till frankki och hämtade erres skoter sen så droug vi vidare till riekkola och där mötte vi olleb0lle och jyri och sedan inväntade vi också våran vän jens som fick putta runt på sin cross som hade suckat.

Nå sen när vi väl kom fram så satt vi och chillade i grillkåtan och snackade en massa kul saker, och jag måste bara säga att den var exktra bra att jyrpan kom med det känndes sådär king så som det brukade vara förut :D jag erica och jyrpan (kungliga trion) nå whatever, efter det drog vi till stan hem till erre och jag och Miss.Mukka satt och drack te och spelade knyck och etfer ett tag så drog vi och bastade skönt som fan! Imorgon blir det skola sen hem kanske och plugga lite eller något.
Hoppas att det blir en skön och bra dag imorgon också!
wohoo make my day! okej nu har jag inge mer vettigt att säga mer än att jag vill se tv och bara bli trött någon dag!

see yah!