Tjabba!

Hej nu sitter jag hemma och blev helt plötsligt ruskit taggad på att skriva lite här, såå jag tänkte börja med att säga att jag vill till fjällen nu omedelbart. Åååå jag bara älskar att glida runt där och köra skoter och bara vara fyfan vad skönt det skulle vara, men som vanligt måste man vänta tills att det blir påskis. Den skönaste känslan är nog fjällen grabbar!
När man vaknar så skiner solen i högsta grad och lukten och människorna och allt det är bara för bra!
Sen vill jag också säga att jag vill till thailand nu nunu!!!
men man måste vänta, jag hatar att vänta det är jobbigt.

Yes, idag har jag varit i skolan det var en ganska lugn dag, jag försov mig idag också inte bra missade typ 20 min från företags och sen kom jag försent från f&s inte good, nå imorgon får bli en bättre dag tycker jag. Efter skolan skjutsade toni mig, Erre och Jens till handlarn så gick vi därifrån till Jens chillade där ett litet tag sen gick jag hem, det var också skönt det var sådär king väder idag ja och så gick jag bara där och lyssnade musik, och nu sitter jag bara hemma och väntar på bättre tider osv.

Ihelg? vad fan ska hända ihelg? jag tror jag måste ha nån king fene :) låter skoj så får det bli, men först måste jag komma ihåg att grilla ihelg, anteckna!
yes vad ska ni göra ihelg? säkert något kul får jag hoppas på och nu ska jag gå och kolla vad min cancerbula till hund håller på med? han vikisee där in da keittiö! :d

HEJDÅ!