Spektakulära händelser.

Nyår! det är 2009 och ingenting är sig likt, vilket är ganska skönt det här året har börjat riktigt jävla BRA! jag mår toppen och mina vänner är king!
Jag tror på horoskop, jag gör det fan.

31/12-08- 1/1-09
Började fint jag vaknade upp mådde som en kung, åt och fixade mig lite snackade med Satu om vad som skulle hända, vi bestämde oss för att äta tacos hos henne med en massa folk men alla taggade ur så då gjorde vi också det. Jag for hem och duschade tog mitt pick och pack drog till Christian, vi satt och snacka och tog det lungt jag fixade mig och satt och speglade mig nästan ändå tills vi for ut! Allt skulle vara perfa men nej, blir nästan aldrig som man vill, inte när det gäller utseende iallafall. Nå väl kvällen drog oss vidare till mitt place ( nu kallar vi det så). Vi satt där allt var trevligt, kan precis inte säga att kvällen blev förstörd fick ett nyktert sammanbrott där någon timme men allt ordnade upp sig! haah tack och lov :) senare for vi ut och kollade raketer det var skumpa och Las vegas! Kvällen förövrigt fortsatte prima fint allt gick bra och jag var glaaa!


p.s det här inlägget är tillägnat Malin som alltid gnäller om att jag ska skriva! Varsågod =D