MÅRRAN & MYY!

Hejsan =) jag är vaken, nu? det är lördag, det är fan inte bra... Men imorgon ska jag sova länge typ tills hockeyn börjar haha. Nej men jag ska faktiskt iväg och simma snart bara fröken mukka dyker upp här snart. Har väntat ett tag nu vi planderade kl 10 men så blev det inte. Nå väl kan berätta lite om gårdagen som var tungt cool!

det började med att jag var i skolan typ hela dagen till ett, for till Erre kollade på wanted skit cool film och sen så drog jag hem käkade fort tog mina pengar sen drog vi till kalix =) det var kul, jag och h skulle kolla om vi hittade något fint på chili men icke sa nicke, vi hittade ingenting så istället slösade vi våra pengar på ett par mössor var och lite godis + det bästa bowling :) jag saknar bowling soo much men det var kul att bowla iaf, jag vill säga att jag vann men tyvärr:(

hejdå!

/ KUNGEN!