hejsan!

idag fyller jag år jippii, nå jag har fått en massa pengar som känns jäävligt sköönt, slipper vara fattig några dagar framöver haha nej men ska försöka spara och vara ekonomisk! haha
nå det var iaf en massa grattis kramar idag och det var kuul, får se vad man ska hitta på idag nå men helgen är inte sådär planerad heller men jag vet iallafall att det är pardiiie!

Och idag har jag inte heller gjort så värst mycket varit i skolan osv och nu när jag kom hem så kollade jag lite i min garderob och insåg att jag har SKIT JÄVLA mycket kläder, det är otroligt hyllorna håller på att gå av och där vars man hänger kläderna i galgar finns det inte en endaste galge kvar och hälften av allt annat är i tvätten? vars fan kommer alla kläder ifrån? + att jag köpte en massa kläder igåår. herregud dags att skänka bort lite kanske? finns alltid någon som vill ha typ Erre haha, och jag ska ge min jacka åt henne också, har säkert över tio jackor! fyfaan...
 
Nå nu ska jag dra kanske skriver senare hadeb!

Sophia somajo - i-rony king låt lite enformig men whatever.

/kungen 17bast snart 18. =D