hej hej hej! =)

hej, idag är jag glad och jag vet att jag har en bra anledning den här gången! nå ja idag har jag vaknat någon gång efter tio och stressat mot kuben skulle se hockey med mukkan som sen skulle se a-lags med mig men hon gjorde inte det pizzan tog över henne totalt. nå det känns som att jag spenderat hela dagen åt att vara på kuben men ack nej, jag har varit hos jens och sen har jag suttit hemma hos karran =) och nu äntligen är jag hemma igen och funderar på om jag ska äta sallad! :D
Imorgon börjar skolan och jag måste få den där länken till schemat som jag aldrig kommer ihåg ska snoka på msn och se om nån kanske har den haha, det är typ dagliga frågan till någon i min klass eller liknande.
nå ja vad ska man säga! Jo  JAG VILL VETA vilka som läser det skulle vara kul att veta men man kan inte se och ingen kommenterar! :( så nu plev jak lessen hejdå.

;)