go kväll.

Jag sitter hemma just nu och tar det lungt ska alldeles strax lägga mig i sängen med satu fnatu, gud vad skönt att slippa sova själv lite då&då, tur att jag har dig snasu =) Nå idag har jag bara varit i skolan stressat lite där för det är så jobbigt där usch, nå sen efter det for jag hem och sov! Jag säger bara fyfan vad skönt det är att sova efter skolan det är fan himmelriket! Nå efter lite timmars sömn så kommer jocke och karhu och väcker mig och börjar glo på tv och snacka en massa efter det drog vi till stan och dom käkade på Amanda sen hämtade vi Satu från henne. Sen åkte vi bara runt och gled sen drog vi till k0wben och sen for jag Anton, Satu och Qs till KUUÄSS och kollade film sen hem hit.
Imorgon ska vi vakna kl 5, stoppa på bastun sen basta! Fan vad king, skiter i om man inte hinner sova så länge men vi slutar ändå tidigt imorgon så jag hinner sova efter skolan innan det bär av till finland för att shoppa lite berz!

nå vi hörs someday!
+ att jag hoppas att min helg blir great! snälla!!

satu hälsar!