Emmy Fält

Thats mee! wohoo idag har jag inte gjort så mycket mer än varit i skolan det var sådär otaggande, igår var jag taggad men i dag var jag bara trött och seg, somnade på engelskan ska aldrig mer göra om det. No way fast jag tror inte att tanten märkte något hihi. Idag ska jag vara med snasu och fjanton vi ska sitta hos anton och lajffa och glo lite film =) jag tror att min mutzi ska köra mig till stan snart så jag tänkte skriva här lite nu innan jag drar.

Nåvääl imorgon är det fredag och jag funderar på om jag ska dra till luleå med m&h imorgon men ser inte ut som det har inte så mycket pengar, kanske 4kr =D haha men snart kommer det pengar.
Får man vell hoppas på iaf. FYLLER  FAKTISKT ÅR DEN 21 JANUARI gratta mig då gott folk. Hoppas det blir kul fene till nästa helg osv. nå nu finns inget vettigt att säga så vi hörs hejdå!

/ KUNGEN