23:07

hej hopp alla glada. Jag sitter hemma och är lite små trött ska snart borsta tänderna och vänta på att det ska bli morgon under tiden ska jag sova =) Och idag har jag inte gjort så mycket som vanligt, bara varit i skolan och kollat ib och efter skolan drog jag till Mukkis och chillade framför tvn sen var vi till jourlivs också. Nå nu på kvällen så var jag på bio med snazu cancerbulan, Lina och Erre vi kollade Australia faktiskt ganska bra lite lång men vi hade iaf något att göra, nå cancerbulan och erre satt och lipade nästan hela slutet av filmen och jag och lina var MÄN! vi var så skiit coola vi bara satt och log medans dom andra lipade förfullt.

Nåjo imorgon vet jag inte vad jag ska göra, vill hitta på något kul. Ibland känner jag också att jag inte orkar sitta hemma, men ibland blir det bara så att jag måste vara hemma pågrund av att det inte finns något att göra! jag hatar att sitta hemma och bara glo tv typ hela dagen, fast ibland kan det vara så jäävla skönt beror helt på mikä feelis :D hihi hejdå !