pmc 2009

det är kaos! hur fan ska jag våga spela imorgon, det bara närmar sig hela tiden och snart står jag där och ooh gud vet vad!
hej! haha jag är skit nervös inför imorgon, och lite små taggad men ändå inte, nå skitsamma just nu sitter jag hemma mätt och belåten, diggar! Idag har jag bara varit i skolan och det var en ganska jobbig dag kan man säga men det känns skönt för nu är engelskan nästan klar och den har varit så irriterande och allmänt jobbig. Jo idag vet jag inte om det händer något speciellt typ fara till satu och chilla sen tror jag. Det händer inte så mycket här i Haparanda man bara glider mest åker med strömmen gör samma sak dag in och dag ut, fast det kan ju hända roliga saker också som är sådär bra! Men nu fick jag en tanke och jag undrar om alla tänker så jovisst finns det säkert saker att göra i sthlm och sådär större saker men då tänker man på typ bio och alla kläd affärer osv men vem fan har råd med sånt hela tiden? inte jag iallafall jag är ganska fattig men på sommaren då jävlar då ska de ba spruta in pengar på kontot! hoho vad king. Jag längtar till sommaren, sommaren är den bästa års tiden ingen skola, det är varmt och skönt och det är BAH FREEDOM! hejdå =)