niffee.blogg.se

Hej, just nu sitter jag hemma och funderar i dammsugar ljud man fick ganska bra tankar! tack dammis.
Jag sitter faktiskt på och funderar på att jag är ta mej fan jävligt bra! på riktigt vem har gjort det jag har gjort? okej alla har vell gått igenom himmel och helvete men vafan? nog får man vell känna sig bra ibland, just idag känner jag mig bra och glad! och jag fick faktiskt satu på tanken också, påriktigt får man bli gråtfärdig?
Satu är så jävla härlig, det finns nog ingen bättre vän än satu, finns det någon som ställt upp som henne och även kommer tillbaka när det inte varit som det brukar mellan oss, som inte vissa andra gör.?
Det känns annars också bara så jävla bra, så jävla bra att bara veta att hon finns där och att hon kommer lyssna vad jag än har på hjärtat! you GO girl!

Härligt, den här dagen får inte bli förstörd så snälla du som där uppe bor, låt min dag bli bra idag!

Nå well idag ska jag se hockey med Satu mah lady och sen om Anton skulle med det vet man aldrig, Satu ska komma iallafall det vet jag =) nå efter hockeyn vet jag inte vad som ska hända kvällen tar mig förhoppnings vis till något trevligt! Nu ska jag dra vidare och så ska jag ge er vattumannens horoskop och en eller två bilder!

Horoskop för Vattumannen

Söndag den 8 Februari 2009

Lägger du energin på rätt saker, förvaltar du ditt pund på bästa sätt. Du riskerar nämligen att splittra dig på för många saker samtidigt. Och gör du det, rinner det mesta ut i sanden av det du tänkt göra. Försök samla ihop dig och koncentrera dig på en sak i taget

och morgondagens

Horoskop för Vattumannen

Måndag den 9 Februari 2009

Du kan oväntat få långväga gäster. Och hur du ska klara det i en handvändning blir inte det enklaste. Men eftersom du ofrivilligt har försatts i den här situationen så blir det ingen annan råd än att du får improvisera. Det är du ju för övrigt en mästare på.






söt om inte annat :) <3




Jag & Marie 18 års barnet! =) grattis i efterskott.


Lina & Emmy