hej

Just nu sitter jag i skolan och lyssnar på min halleluja, den är så sköön =) man börjar tänka på en massa saker konstiga, roliga och helt häftiga saker eller häftiga och häftiga men sånadär saker som man blir så pirrig och glad av att tänka på. Nå ja imorse har jag vaknat kvart över fem! fifan säger jag bara, jag är trött! Det är säkert därför jag tänker på såna här saker just nu. Nå imorgon är det fredag och jag funderar på att ta en lugn kväll men det kommer nog inte bli så haha säkert tvärtom. Marie fyller arton år! tänk Marie. Och ja jag läste faktiskt satus blogg nyss och det är sant tiden bara rinner iväg ur våra händer iaf mina, fan snart är jag också arton, FANTASTISKT!
tänk på allt som har hänt under årens gång en massa bra och dåligt, men så brukar det ju oftast vara men ändå.
Och tänk på vad som kommer att hända jag hoppas iallafall på att det är nått riktigt bra, okej nu tänker jag inte så långt fram i tiden, det tycker jag inte ens om att göra det känns bara jobbigt att tänka på det haha.
Nå nu ska jag nog sluta skriva jag skriver bara en massa konstiga saker haha wierdoou :D 
 
hejdå :)