hej!

Hejsan hoppsan alla glada, ja innebandyn var inte så farlig som jag trodde jag var inte så kass som jag trodde att jag skulle vara men fortfarande kass. Men vi förlordade den första matchen 1-0 den andra blev det 1-1 och den sista förlorade vi :( men vi får spela en match imorgon fast jag vet inte om jag är så taggad på det, det känns så onödigt att stå där och tagga sen ska man spela 12 minuter och sen dra när man har viktigare saker för sig, men ett måste är ett måste. Jo och jag har varit lite seg idag eller jag vet inte seg men sådär fundersam jag har funderat en massa! en massa bra saker och en massa sådär men tänk om... och tänk om det och det, såna tankar kan vara jobbiga ibland.
Och så har jag tänkt på att jag är jäkligt sugen på att åka utomlands nu! tänk just nu hade jag kunnat zteka i thaikku men nej man ska aldrig lite på nått eller någon! det kan bli hur fel som helst.
Ja och idag har jag försökt sätta in bilderna på datorn från Rom, det var förfan i november vi var där och jag har fortfarande inte orkat göra det snacka om lat tjej. Nå dom är säkert bara tråkiga men jag vill se bilderna från den där mysko staden och kyrkan som vi var i. Sen är det alltid kul och kolla på sånadär utomlands bilder för då ser man sådär om man har blivit fet eller nå, haha men det är faktiskt sant man har alltid en såndär bild vars man sitter vid ett bord eller sen nån sån där beach bild eller när man ser hela kroppen!

Nå nog snackat om det, ge mig en flygbiljett och jag flyger fast till irak.
hejdååå!