godmorgon.

Hej just nu sitter jag i skolan och väntar på att jag ska orka dra på hemliga uppdrag med satu.
Och joo imorse när jag skulle på min första lektion så ringde min mobajlo och den talade om för mig att jag får spela på provincia mycket bra start på denna dag, fast nu funderar jag bara på om jag vågar vara med och spela, det var så länge sen jag spelade innebandy okej slutade spela innebandy typ förra året och inte för att jag har spelat så länge men  ja jag vet inte riktigt om jag ids vara med och förstöra för alla =D haha men satu är taggad om fan.
Joo idag vet jag inte vad jag ska göra typ vara med satu nu efter skolan sen hem och plugga lite företags och så funderar jag på att ta en dusch, blev sugen! =) nog för att jag duschade imorse men det kan ju inte skada med en dusch till. Yepps nå nu ska jag  snoka vidare här och se när jag och satu orkar fara härifrån!



I cant keep my cool, so I keep it true
I got somethin to lose, so I gotta move
I cant keep myself, and still keep you too
So I keep in mind, when Im on my own
Somewhere far from home, in the danger zone
How many times did I take 'fore I finally got through.

Kanye West - Love lockdown mikä mysko lååti! / snasu! hihih
you lose, you lose