godafton.

Hejsanhoppsan, nu sitter jag hemma med min natt partner satu hon ska sova med mig, å det känns suveränt orkar inte sova själv alltid det känns sådär allmänt tråkigt fast det är ju skönast att sova själv för då har man mest plats men vem tackar nej till lite sällskap då och då alltså av satu :)
Nåväl vi ska dra fredags bastu kl 5 på morgonen eller jag ska stiga upp då och vrida igång bastun haha, sen ska jag tillbaka till sängen och sova tills bastun är klar. Det är faktiskt ganska skönt att basta på morgonen. Nå väl nu från bastusnack till något helt annt.
Skolan jo den var extremt jobbig dom sista timmarna idag, det kändes förjävligt och jobbigt jag ville bara hem och inte för att det blev bättre för det för efter att jag kom hem så började jag nästan plugga på en gång. Sen drog jag med satu och antoán till anton och kollade eagle eye helt ok filmi. Sen kom mr.björn och plockade upp oss och körde hem oss till marran. Ja snart fyller satu år jag måste köpa en present imorgon och jag vet precis vad jag ska köpa =) hihi okej jag har inte världens bästa fantasi eller något men eller jag ska inte avslöja något för jag vet att satu kommer snoka här sen. Så gott folk nu ska jag joina satu och tvn.
Hadeb!