godafton.

Godkväll mina vänner jag sitter och dricker te och chillar, och gud i himmelen vad jag fick kämpa för att få gott te! Jo först så var jag tvungen att värma vatten i micron för det tar så länge att börja koka och vi är familjen stenålder så vi har ingen såndär händig vattenkokare, nå så jag fick iaf värma i micron så då märkte jag att vi inte har något gott te och så hittade jag längst bak i skåpet bakom allt kaffe och grejjs två påsar med lös te och ja tror ni att jag hittade våran te kula? nej fälttis har inte sånt nej nej så jag fick köra med kaffefilter och så stoppade jag i te i filtret och hällde över vatten i koppen så svämmade typ allt över men trotts allt så smakar det bra! 
 
jo idag har jag varit i skolan och vi slutade tidigt typ vid 11 ganska skönt måndagar och fredagar är bra.
Nå efter det for jag och satu till en hemlig destination och så promma vi vidare till esprit och tänkte hämta våra kriterier men icke sa nicke dom var inte klara så nu är det bara att vänta igen, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Är det så? kanske de kanske men nu orkar jag inte börja prata om det utan jag vill säga att jag och satu och hennes mies har kollat film, vi skulle se heaven & earth eller vi hade nå alternativ där men så mitt i allt så ville vi se forrest gump, oh loord vi skulle aldrig ha sett den jag såg den för så jävla länge sen och har aldrig tänkt på hur jävla sad den där filmen är sådär efter hans fru dör så sitter jag och lipar som ett barn! herregud och så försökte jag få in det i satus hjärna hur jävla sorligt det var men hon var för cool och ville inte fälla en tår med mig.
Men filmer ska alltid ha så perfekt kärlek men inte i den här och det var så ÅH! han var ju förfan kär i henne hela sitt jävla liv! jo sen gifter dom sig och han har ju fan barn och allt så går hon och dör åfyfan vad jag skulle ha varit less på livet, stackars man. Nå ja efter skolan har jag också läst några sidor företags och det var så ansträngande så jag somnade och sov några timmar och sen drog jag och min mor och plockade upp snase och fjanten.
well well nu orkar jag inte skriva mer! hade bra och gnite.