God dag!

Hejsan hoppsan, nu sitter jag hemma och väntar på att mina nudlar ska koooka, fifasiken vad gott med nudlar jag har inte ätit det på länge nåväl idag har det bara varit  skola sen drog jag Snasu & Erre och åkte skrillisar på kuben det var skojj, fast jag kan fortfarande inte åka :D nå whatever man lär sig nångång.
Ja och idag vet jag inte vad som ska ske? någon som vill hitta på något trevligt? Allvarligt ibland blir jag så less på att inte ha något att göra, jag kan förfan bli galen det är sant. Det är inte kul att bara sitta hemma och glo dagarna långa och snart känns det som att jag har sett alla filmer i hela världen, fast det har jag inte jag är faktiskt ganska efter med film och sånt stuff.
Nåväl fan skolan börjar bli jobbig igen men det är fan bara att kämpa nu! jag ska ha bra betyg, JAG SKA! jag ska fan inte loda här sen och dö. Nej nej kanske återvänder till haparanda när det är dags för lunden haha ( snasu ).
Jaos, nå nu är jag ruskit taggad på att skriva här för mina fingrar går så fort idag trevligt, men jag har ju aldrig något vettigt att skriva om. Men varför ska man ha något vettigt att skriva om? jag skriver bara det som ploppar upp helt mitt i allt. Läs eller dra, okej skojja tade easy.
jofifan snart eller snart om fyra dagar fyller min bästa satu 17år måste börja tänka på någon present fast jag har en som jag vet, den är perfekt! och jag vet att hon blir glad :) men det räcker inte den här gången det ska bli en glad och bra födelsedag men något kul i överraskning. Hihi min snasu.
Måste bara säga här mitt i allt att mina nudlar smakar bra!
Jo och nu kom jag på att jag vill dra till stockholm, muuums å äta på alla goda restauranger och köpa kläder som ingen annan haar! och bara kännslan av att vara i stockholm, det är sån skillnad på folk där som här alltså mega skillnad! stockholm i mitt hjärta. Jag har varit i stockholm i november tror jag de va när jag kom från rom, rom var trelvigt må jag säga, det var så där får inte missa grejj, nu behöver jag inte oroa mig i framtiden att jag måste åka till rom fast jag kommer säkert åka tillbaka för jag slänge en jävla euro i en fontän och det brukar sägas att om man slänger 1£ där så kommer man komma tillbaka, så det är vell bäst att åka så inget hemskt händer.
Alltså jag vet inte vad man ska tro på men det är bäst så! nu blir jag helt hullu hejdå

hade brao!
/ kunkku