extra size

hej gott folk, jag har kommit hem från en väldigt kul men tungt onödig skoldag och säger detsamma om skolan igår så jävla onödigt, vi hade bara en lektion sent och jag kom två timmar tidigare innan min lektion började för att jag var helt vimsig. nå anyway jag väntar på min mama så vi kan åka till stan jag ska sööpa smink haha trevligt att slösa pengar på sånt skit, MEN det behövs. Och jag vill bara säga att jag körde bil igår! jag var så jäävla cool så det inte är sant =) och en sak till - Barrington Levy - Here I Come den här låten gör mig glad! och på fredag är det innebandy och jag skämms redan nu och kan ge er alla en varning om någon ska dit på fredag så suger jag kuk! jag suger så jävla hårt, ohno vad har jag gett mig in på? men vi kan se det som ett jävla skämt! hejdåå!