But if you never try you'll never know.

Halloj, igår fyllde Marie 18 det var kul till en början iallafall sen böev det bara kaos så jag orkar inte ens skriva om det, nu vill jag bara tänka på att Satu har kommit hem! Fast hon ligger nog och sover.
well well, jag vet inte vad som ska ske idag kanske åka skridskor men man vet aldrig vad som händer.
Och jag börjar bli galen! påriktigt jag har inte fått goda nyheter på säkert över en vecka det börjar ju kännas hemskt, okej jag vill ha en sån där super bra dag! varför händer det aldrig mig? bra fråga nå iallafall min suster kom hem idag igen för hon ska typ käka nå middag här, nå det är bara kul att hon är hemma det är så jobbigt att vara ensam här med mama & papa. Det är typ det tråkigaste sitta här hemma och bara vara + att man måste sitta med dom vareviga dag och lyssna på när någon gnäller över något, alltså ingen är någonsin nöjd allt ska alltid vara bättre även för mig jag blir ju förfan aldrig nöjd! inte bra nå nu börjar jag bli sur nu ska jag sura i sängen hejdå!



satu läs & ring!