alla hjärtans.

Är idag och det betyder att Satu fyller år, grattis kvinna du är 17 år! Hoppas att du får världens bästa födelsedag!

Jag har vaknat för ett tag sen och det känns inte kul! jag ville sova lite mer men det gick inte för vissa i huset hade damp. Nåväl jag väntar på björnis det lär vell ta ett tag så jag hinner sitta här och skriva lite. Idag mår jag faktiskt lite bra eller jag mår sådär suveränt bra, även fast allt inte blir som man vill så kan man vell må bra eller hur? jo det kan man. Denna dag får inte bli en stress dag det ska vara en lugn och skön + rolig lördag. Jag ska göra allt precis i min egna takt. Jag hatar att stressa man blir bara arg och efter ett tag så går det utöver alla andra oftast. och det är annars också jobbigt att stressaa. Nåjo igår var en trevligt fredag. jag umgicks lite med miss t&h plus ristian. Vi handlade och gick på lite affärer gled runt i pexxan och chillade sen så tänkte vi att det är fredag och vi är värda att få äta på tasty men ack nej! vi var duktiga och lagade egen mat, vi gjorde sallad med kyckling och ris i currysås det var gott! Sen ordnade vi en hemlig sak, kan tyvärr inte skriva det här för att då skulle satu få reda på det. Imorgon eller nån annan vacker dag kan jag berätta om det ens är någon som är intresserad ;d
well, well jag sitter forfarande här i väntan på björnis och han verkar ha en till seg dag! haha, hur kan det komma sig att det kan ta så länge för någon? om man ska göra något som i vanligt fall inte tar länge? ja de kan man undra.
nå nu kanske det tar lite ovanligt länge för han ringde faktiskt och talade om för mig att han hade somnat om, och nu ger jag upp hejdå! =)


+ jag tror att backyard babies är i torneå idag det är ju helt coolt. nå hejdå hadeb! vi höööörs